Щодо питання охорони та захисту цивільних прав учасників правовідносин у сфері реклами

Б. В. Воєводін [Voyevodin, B.]

Анотація


В статті аналізуються ключові аспекти охорони та захисту цивільних прав замовників, творців (авторів), виробників та споживачів реклами. Надається характеристика цивільно-правових способів захисту порушених цивільно-правових прав та застосування їх у сфері реклами.

Ключові слова


реклама; охорона прав; способи захисту; правовідносини; моральна шкода; ділова репутація

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.



© Б. В. Воєводін [Voyevodin, B.], 2015

Creative Commons License

Ця праця може використовуватись відповідно до умов ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International («Атрибуція — Некомерційне використання — Без похідних творів» 4.0 Всесвітня).